جمعی از نوجوانان و جوانان کاشمری دیشب با حضور در مسجد سیدالشهدا و اجرای برنامه‌های جذاب و متنوع، شب چهارشنبه سوری به یادمانی و خاطره انگیزی را پشت سر گذاشتند.

راهکار جالب کانون فرهنگی هنری طلوع کاشمر برای چهارشنبه آخرسالبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصری، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری طلوع مسجد سیدالشهدا کاشمر گفت: با برنامه ریزی انجام شده در نشست هیات امنا، تصمیم بر این شد که چهارشنبه شب و روز پنجشنبه در آستانه فرارسیدن چهارشنبه سوری نوجوانان و جوانان به مسجد فراخوانده شوند و در یک برنامه شاد و مفرح، این شب را در خانه خدا سپری کنند.

وی با اشاره به مخاطرات و حوادث تلخ و ناگوار حاصل از برخی از رفتار‌های ناهنجار اجتماعی که در برگزاری آیین چهارشنبه آخر سال است، افزود: متاسفانه این گونه حوادث بسیاری از خانواده‌ها را در آستانه سال جدید با مسائل و مشکلات عدیده‌ای روبرو ساخته و برخی را نیز داغدار می‌کند.

ناصری با بیان اینکه بیشترین قربانیان و حادثه دیدگان چهارشنبه سوری نوجوانان و جوانانی هستند که تحت تاثیر هیجان‌های درونی و کنترل نشده خود قرار می‌گیرند، گفت: از همین رو بااجرای برنامه‌های شاد و مفرح از نوجوانان و جوانان در مسجد استقبال شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر از نوجوانان و جوانان در این طرح مشارکت کردند، گفت: پخش فیلم کوتاه طنر اثر فعالان کانون، اجرای تئاتر طنز، همخوانی، مسابقات متنوع فرهنگی هنری جذاب و فرح بخش و انجام بازی‌های فوتبال دستی، والیبال و تنیس روی میز از دیگر آیتم‌های این برنامه بود.

انتهای پیام//و.ت
 

جشن چهارشنبه سوری در مسجد

برچسب ها: چهارشنبه سوری ، مسجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
احسنت
جالب بود