۱۰ هزار و ۱۲۱ مورد درخواست سوخت از آغاز امسال تاکنون برای واحد‌های دامپروری و طیور و کشاورزی شهرستان محمودآباد صادرشد.

صدور بیش از ۱۰ هزار درخواست سوخت برای واحد‌های دامپروری طیوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۰ هزار و ۱۲۱ مورد درخواست سوخت برای واحد‌های دامداری، مرغداری، صنایع تبدیلی، ماشین آلات کشاورزی و چاه‌های کشاورزی شهرستان محمودآباد صادرشد.

وی افزود: ۸ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۶۷۰ لیتر سوخت به تفکیک، ۴ میلیون و ۹۵۹ هزار و ۶۵۰ لیتر نفت گاز و ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۰ لیتر نفت سفید بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

احمد صادقی گفت: ۶ هزار و ۳۹۵ درخواست سوخت برای چاه‌های کشاورزی به میزان ۴ میلیون و ۷۹۰ هزار و ۵۵۰ لیتر نفت گاز و نفت سفید، ۳ هزار و ۷۴۰ درخواست برای ماشین آلات کشاورزی (تراکتور و کمباین) به میزان ۳ میلیون ۴۲۳ هزار و ۴۲۰ لیتر نفت گاز، ۱۱ درخواست برای واحد‌های دامداری به مقدار ۱۰ هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید و ۳ درخواست برای واحد‌های صنایع تبدیلی (شالیکوبی) به مقدار ۲۶ هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: بهره برداران بخش کشاورزی برای دریافت سوخت با مراجعه به دهیاری‌ها و مراکز جهاد کشاورزی و تائید واحد بهره برداری در سامانه تجارت آسان نسبت به ثبت درخواست سوخت اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

توزیع سوخت در بخش کشاورزی محمودآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.