اولین سمینار و کارگاه آموزشی رشته جذاب استند آپ پدل برد یکی از شاخه های رشته موج سواری به میزبانی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   اولین سمینار و کارگاه آموزشی رشته استند آپ پدل برد  به مدت ۲ روز  در دو نوبت صبح و بعدازظهر بصورت تئوری و عملی با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار که دوره تئوری در فرهنگسرای شهرداری و دوره عملی در سراب نیلوفر در انجام خواهد شد.

 اولین سمینار و کارگاه آموزشی استند آپ پدل برد+تصاویر
علیرضا رستمی عزت رئیس انجمن موج سواری کشور و دارنده اولین مدرک مربیگری بین المللی استند آپ پدل برد در ایران، مدرس این کارگاه آموزشی  گفت: تا به حال استان های کرمانشاه ، گیلان ، مازندران ، سیستان و بلوچستان ، هرمزگان ، جزیره قشم و کیش ، لرستان و خراسان جنوبی داری کمیته موج سواری هستند و در این رشته فعالیت دارند.

 وی ادامه داد: در سال جدید مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی استند آپ پدل برد که در برزیل انجام می شود ، را برگزار خواهیم کرد، که نفرات برتر به این رقابتها اعزام می‌شوند.

اولین سمینار و کارگاه آموزشی استند آپ پدل برد+تصاویر


 علیرضا رستمی عزتی  افزود:  رشته های (موج سواری موج سواری پاروئی) ( فلت واتر استند آپ پدل برد، پاروزنی در آبهای آرام با تخته موج سواری ) و ( موج سواری بادبانی ) زیر مجموعه رشته موج سواری به شمار می روند.

وی گفت: مسئولیت برگزاری این سمینار و کارگاه آموزشی پیام یلوه مسئول کمیته موج سواری استان کرمانشاه، بعهده داشتند.

انتهای پیام/ز

 

اولین سمینار و کارگاه آموزشی رشته جذاب استند آپ پدل برد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.