مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان ملایر در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

آمادگی مراکز درمانی و بهداشتی ملایر در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ترکاشوند،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: مراکز بیمارستانی و درمانگاهی شهری و روستایی، اورژانس، پایگاه‌های بهداشتی امکانات و تجهیزات لازم به صورت شبانه‎‌روزی برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی فعال است.

وی از فعالیت چهار داروخانه شبانه‌روزی ملایر در ایام نوروز خبر داد و افزود: داروخانه دکتر موسوی، ولیعصر(عج)، دکتر اقبال و حسینی‌خانی در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند.

 محسن ترکاشوند اضافه کرد: بقیه داروخانه‌ها نیز از پنجم فروردین ماه باز بوده و به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت مراکز اورژانسی و پایگاه‌های امداد جاده‌ای بیان کرد: در این زمینه نیز هماهنگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران و مردم در سوانح احتمالی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر به فعالیت‌های تیم‌های بازرسی بهداشتی توسط مرکز بهداشت و درمان ملایر در ایام نوروز اشاره  و ابراز کرد: نظارت‌ها و بازرسی تیم‌ها از مراکز از 15 اسفندماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه سال جدید ادامه دارد.

وی افزود: این اکیپ‌ها از مراکز مختلف شامل  مراکز بین راهی، رستوران‌ها، تالارها ومراکز عرضه مواد غذایی  بازدید مستمر را در این ایام دارند و با تخلفات و موارد غیر بهداشتی برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ ش

مراکز درمانی و بهداشتی ملایر در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به مردم هستند

 

 

برچسب ها: نوروز ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار