سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان گفت : برنامه فرهنگی و آئینی در نقاط مختلف این استان در ایام نوروز اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت: بیش از یک هزار و 50 ساعت برنامه فرهنگی و آئینی در نقاط مختلف استان سمنان و در ایام نوروز اجرا می‌شود.

وی افزود: استان سمنان آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است و پیش‌بینی شده بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز در استان اقامت داشته باشند.

وی با اشاره به برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در 25 نقطه استان سمنان، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

حشمت ا... عسگری مشاور اجرایی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه استان سمنان در تمام ایام سال شاهد عبور مسافران است، گفت: جلسات ستاد خدمات سفر باید در تمام ایام سال برگزار شود.

وی خواستار زیباسازی ورودی شهرهای استان، پیش‌بینی جایگاه‌های سوخت سیار، رسیدگی به وضعیت مجتمع‌های بین راهی و سرویس‌‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی استان سمنان شد.

عسگری افزود : به مسافران نوروزی به محض ورود به استان باید پیامک خوشامدگویی به همراه لینک معرفی اپلیکیشن گردشگری و اطلاعات مورد نیاز گردشگران ارسال شود.

مشاور اجرایی استاندار سمنان بر افزایش تبلیغات برای معرفی استان سمنان تاکید کرد و افزود: محل‌های دائمی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در حاشیه جاده‌ها و در نقاط مختلف استان، جانمایی شود.

انتهای پیام / ه

برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در 25 نقطه استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.