پاک سازی چهره آثار تاریخی لرستان از تبلیغات انتخاباتی

دادستان مرکز لرستان گفت: هنوز اثر تبلیغات انتخاباتی بر چهره آثار تاریخی استان ازجمله پل کشکان و صفوی دیده می‌شود که پاک‌سازی نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رازانی دادستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه خیلی از گردشگران برای بازدید از آثار تاریخی استان مراجعه می‌کنند، اما هنوز آثار تبلیغات انتخابات روی آثار تاریخی وجود دارد، از جمله روی پایه‌های پل کشکان و صفوی، اظهار داشت: بعضی از این تبلیغات مربوط به انتخابات سه دوره قبل است که هنوز پاکسازی نشده است.

وی بر ضرورت پاکسازی آثار تاریخی بر اساس کار کارشناسی تاکید کرد و گفت: در بازدید‌هایی که از نمازخانه‌های بین راهی و نمازخانه‌های پمپ بنزین‌ها داشته ام، کار‌هایی انجام شده، اما این وضعیت باید استمرار داشته باشد.

دادستان خرم آباد با بیان اینکه مسافران زیادی به ویژه در مرکز استان داریم که برای صرف غذا از کبابی‌ها استفاده می‌کنند، با دامپزشکی و مرکز بهداشت بازدید کرده ام این مراکز سرو غذا را، باید مواد اولیه این رستوران‌ها در قالب تیم‌های مشترک کنترل شود، تصریح کرد: در طول ایام عید نیز از این رستوران‌ها سرزده بازدید خواهم کرد.

رازانی با اشاره به اینکه ساماندهی ماشین‌های امداد خودرو باید در دستور کار باشد، باید نرخ ارائه خدمات آن‌ها مشخص باشد و کد داشته باشند، یادآور شد: نرخ‌های این خودرو‌ها بایدمشخص شود و روی شیشه آن‌ها نصب شود.

وی با اشاره به ورودی خرم آباد از طرف الشتر اظهار داشت: زنده فروشی گوسفند را در این ورودی داریم که باید ساماندهی شود، نخاله‌هایی نیز در این منطقه ریخته می‌شود که موضوع را پیگیری کرده ام و کسانی که این نخاله‌ها را ریخته بودند را مکلف کردم آن‌ها را جابه جا کنند.

دادستان خرم آباد افزود: نباید دیگر اجازه بدهید کسی در این منطقه نخاله بریزد، هرکس نخاله بریزد من دستور توقیف و اعزام خودرو آن به پارکینگ را می‌دهم.

وی با بیان اینکه شرکت نفت نامه‌ای نوشته بود که کسانی که کپسول ماشین‌ها را شارژ می‌کنند غیرمجاز هستند، در منطقه کرگانه این موراد را داریم، تصریح کرد: نامه نوشته ام که با همکاری دستگاه‌های ذی ربط فکری به حال این موضوع شود؛ قرار نیست کسی که سوپرمارکت دارد کپسول گاز را هم شارژ کند.

انتهای پیام/م

تبلیغات انتخاباتی از چهره آثار تاریخی لرستان پاک شود

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.