کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:این بارش‌ها خیلی سنگین نیست اما بارندگی را دارد و فردا بیشتر شرایط به صورت وزش باد و بارش در مناطق شرقی استان است.

میترا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی استان اصفهان طی روزهای آتی، اظهار کرد: سامانه بارشی که وارد کشور شده است روی استان اصفهان نیز اثر خود را به صورت افزایش ابر و بارش در اکثر مناطق استان، خواهد داشت و اکثر مناطق استان امروز بارش هر چند جزئی خواهد داشت.

وی در همین خصوص ادامه داد: بارش‌ها در سطح استان سبک هست اما شرایط به محوی هست که مردم شاهد بارش هر چند کم باشند، اما این بارش‌ها برای مناطق غربی و جنوبی استان و تا حدی شرق استان، مهیاتر است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید در استان اصفهان طی امروز و فردا، عنوان کرد: این بارش‌ها خیلی سنگین نیست اما بارندگی را دارد و فردا بیشتر شرایط به صورت وزش باد و بارش در مناطق شرقی استان است و البته تا ساعات اولیه فردا این سامانه اثر خود روی شهر اصفهان را دارد اما از فردا ظهر به سمت شرق استان حرکت می‌کند.

وی در خصوص وضعیت آب‌وهوایی در روز اول نوروز گفت: روز اول عید خبری نیست و سیستم بارشی نیست و جو پایدار است و نقشه‌هایی که تا روز چهارشنبه و حتی پنج‌شنبه را پیش‌بینی کرده است حاکی از ثبات جوی است.

سیدان در پایان خاطرنشان کرد: احتمال بارش در ایام نوروز هست اما نقشه‌ها تا روز اول و دوم عید چیزی را نشان نمی‌دهد و جو کاملاً پایدار است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.