سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: نمایندگان استان اردبیل را برای قهرمانی در مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا حمایت می کنیم.

بهرام آقاخانی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در نشست پایانی سال 1396 با روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی استان و شهرستان های تابعه گفت: از روسای هیات های ورزشی می خواهیم تا با رایزنی روسای فدراسیون سعی کنند که برای میزبانی مسابقات بین المللی و جهانی پیش قدم باشند و اداره کل ورزش و جوانان استان از هیچ حمایتی در برگزاری مسابقات بین المللی و اردوهای ملی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: از اتفاقات بزرگ ورزشی استان در سال 96 دو رویداد بزرگ والیبال زیر ۲۳سال آسیا و انتخابی والیبال مردان جهان بود که بدیهی ترین و در عین حال مهمترین دستاورد این دو رویداد بزرگ، تجهیز و تعمیر دو سالن رضازاده و شهید آسمانی بود و حالا این دو سالن آمادگی کاملی برای رویدادهای بین المللی آینده دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در یک نگاه کلی به ورزش استان در سال روبه پایان گفت: موفقیت های زیادی در سال ۹۶ برای ورزش استان اتفاق افتاد که با همدلی و همکاری همه روسای هیات های ورزشی و روسای شهرستان ها بود که به این موفقیت ها دست یافتیم.

آقاخانی این تلاش و پشتکار روسای هیات های ورزشی و روسای ادارات شهرستان ها بود که در ارزیابی وزارت در گروه دوم استان ها به مقام سوم دست پیدا کردیم و امور ورزش هم در بین استان ها توانست مقام اول را کسب کند.

وی ضمن ترسیم دورنمای ورزش استان اردبیل در سال 1397 به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا پرداخت و گفت: در سال آینده رویداد بزرگ آسیایی را در پیش خواهیم داشت که ورزشکاران نخبه و عمدتا پرامید ما برای برای رویاروی و کسب مدال به میدان خواهند رفت.

آقاخانی افزود: با تمام توان و امکانات خود از نمایندگان استان در مسابقات آسیایی جاکارتا حمایت خواهیم کرد تا به امید خدا برق درخشان مدال های آنها آسمان ورزش استان عزیزمان را نورانی تر کند.

انتهای پیام/ح

استقبال از میزبانی های مسابقات بین المللی و اردوهای ملی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.