استاندار اردبیل گفت: مرزهای کشور با همت و رشادت مرزبانان از امنیت لازم برخوردار بوده و استان اردبیل نیز از امن ترین مناطق کشور است.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در آیین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: مرزهای کشور با همت و رشادت مرزبانان از امنیت لازم برخوردار بوده البته استان اردبیل نیز از امن ترین مناطق کشور است در واقع مهمترین مولفه مرزهای کشور امنیت است.

وی تصریح کرد: هیچ مشکل امنیتی در مرزهای شمالی استان با کشورهمسایه وجود ندارد و این امنیت را مدیون مرزبانان غیور هستیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه امنیت، آرامش و سلامت می تواند نقش به سزایی در توسعه استان داشته باشد، افزود: در کنار بسیاری از نیروها، مرزبانان جان برکف درتامین امنیت نقش بسزایی دارند و سلامت نیز در کنار امنیت امکان پذیر است‌.

بهنام جو اضافه کرد: تمامیت ارضی و آرامش در مرزها مدیون نیروهای مسلح از جمله مرزبانان است و هماهنگی و همدلی خوبی در بین مرزبانان این استان باهم و با دیگر ارگان های ذیربط وجود دارد.

وی افزود: ضروری است برای تامین اعتبارات پاسگاه های مرزبانی استان توجه داشته باشیم و امکانات لازم در این رابطه در اختیار این غیور مردان قرار گیرد.

در این آیین از سرهنگ طاهری تجلیل و سرتیپ دوم هوشنگ حسینی بعنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل از امن ترین مناطق کشور است

برچسب ها: امنیت ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.