دبیر کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت از تشکیل اولین جلسه این کمیسیون به ریاست حضرتی خبر داد.

اولین جلسه کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت تشکیل شد/حضرتی رئیس شدزهرا ساعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از تشکیل اولین جلسه کمیسیون مشترک بررسی ساختار دولت خبر داد و گفت: باتوجه به حساسیت رئیس‌جمهور درباره ساختار دولت و دستور لاریجانی رئیس مجلس، اولین جلسه کمیسیون مشترک به منظور بررسی اصلاح ساختار دولت برگزار شد.

ساعی ادامه داد: از تمامی کمیسیون‌های مجلس افرادی عضو کمیسیون مشترک هستند، اما به دلیل اینکه کمیسیون اجتماعی مسئول ساختار دولت است، کمیسیون مشترک با محوریت این کمیسیون تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه اعضای کمیسیون مشترک تعیین شد، تصریح کرد: ریاست کمیسیون مشترک بر عهده الیاس حضرتی گذاشته شد و سخنگویی آن هم به میرزایی‌نیکو سپرده شد.

دبیر کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت بیان کرد: مقرر شد این کمیسیون جلسات مستمر داشته باشد و بحث ساختار دولت را به صورت کارشناسی بررسی کنیم برای آنکه کار کارشناسی باشد، از تمامی کمیسیون‌ها نمایندگانی در کمیسیون مشترک حضور دارند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی با تاکید براینکه در گذشته یک ادغام عجولانه‌ای صورت گرفت و چند وزارتخانه را به یک وزراتخانه تبدیل کردند، گفت: اکنون می‌خواهیم جلوی کار‌های احساسی را بگیریم تا دوباره دست به تفکیک‌های احساسی یا عجولانه بزنیم.

ساعی با بیان براینکه اگر قرار باشد وزارتخانه‌ای تفکیک شود باید وظایف آن را توصیف کنیم، تاکید کرد: هنوز وزارتخانه‌های ادغام شده شرح وظایف ندارند و نمی‌دانیم این وزارتخانه‌ها باید چه کار کنند و چقدر از آنچه در قالب ادغام تعریف شده، عقب مانده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار