حضور در اعتکاف از طریق ثبت نام اینترنتی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهربابک گفت : شهربابک اولین شهر استان است که ثبت نام جهت حضور در اعتکاف از طریق اینترنت و مراجعه به سایت www.ekr.ir انجام می شود.

حضور در اعتکاف از طریق ثبت نام اینترنتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت الاسلام حمید مهدوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهربابک در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک سال نو گفت : یکی از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی ابلاغ خوبی ها و ارزش های اسلامی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " ما دربسیاری از موارد موفق عمل کرده ایم اما در بحث تبلیغات ضعیف بوده ایم" افزود : این بدان معناست که الحمدالله در کشور کارهای بسیار شایسته و خوبی انجام می شود اما آنطور که باید به اطلاع عموم نمی رسد.

حجت الاسلام مهدوی یادآور شد : در سال 96 ما اقداماتی از جمله اعزام افراد در مناسبت های فرهنگی ، همایش های توجیهی برای مبلغان ، مداحان و ذاکران اهل بیت داشته ایم.

وی برپایی کارگاه های سبک زندگی اسلامی را از دیگر فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی شهربابک برشمرد و ادامه داد : برگزاری جلسات تفسیر قرآن و اخلاق اداری برای مدیران ادارات که بی سابقه بوده از جمله اقدامات ماست.

حجت الاسلام مهدوی اعتکاف را یکی از سنت های حسنه ای دانست که بعد از پیروزی انقلاب رشد بسیار خوبی در کشور داشته و افزود : امسال برای اولین بار و برای رفاه همشهریان بعد از مرکز استان در شهربابک نیز ثبت نام جهت حضور در اعتکاف از طریق اینترنت و مراجعه به سایت www.ekr.ir صورت گرفته و از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا 8 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اظهار داشت : در شهرستان امسال 7 مسجد برای مراسم اعتکاف در نظر گرفته شده که 4 مسجد صاحب الزمان ، الزهرا ، موسی ابن جعفر و سید عبدالرزاق پذیرای خواهران و 3 مسجد ولی عصر ، امام جعفر صادق و علی ابن موسی الرضا پذیرای برادران هستند.

حجت الاسلام مهدوی تجلیل از همسران روحانیون ، پرسنل و بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت روز زن را از دیگر اقدامات این سازمان نام برد و یادآور شد : اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهربابک در سال های 94 و 95 در بین ادارات استان رتبه اول را کسب کرد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار