سرمربی تیم ملی سیرالئون گفت: با توجه به شرایط زمانی این دیدار بازیکنان اصلی ما همراه تیم نبودند و با تیم دوم خود به ایران سفر کردیم.

جان کیستر :به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جان کیستر سرمربی تیم ملی سیرالئون در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر شاگردان کی روش درباره اینکه با تیم اصلی خود یا تیم دوم و سوم به ایران آمده است، بیان کرد: این موضوع درست است چرا که تعدادی از بازیکنان ما در آمریکا و ترکیه حضور داشتند و همان طور که می دانید این دیدار در روز فیفا دی نبود و بر همین اساس باشگاه های آنها اجازه ندادند که بازیکنان تیم ما را همراهی کنند. ما یک نسل جدید برای آینده می سازیم و این موضوع برای ما مهم است. در هر صورت در این بازی از بازیکنان جوان تر استفاده کردیم و چند بازیکن اصلی ما به دلیل مصدومیت و اینکه بازی در روز فیفا نبود، در تهران حاضر نشدند.

او درباره اینکه مطرح شده بود بازی ایران و این تیم لغو شده گفت: برخی  چالش ها وجود داشت و در هر صورت بازی با حضور بازیکنان ما انجام شد. دنیا با این چالش ها به پایان نمی رسد و ما امروز 2 بازیکن 16 ساله به میدان فرستادیم که برای ما اهمیت داشت.

سرمربی تیم سیرالئون گفت: بازی دوستانه بسیار خوبی برای تیم و کشور کوچک ما بود. تیم فوتبال ما یک دوره گذار را طی می کند و برخی بازیکنان تیم در حال تغییر هستند و نکته بسیار بزرگ و مثبت از این دیدار این خواهد بود که 2 بازیکن 16 ساله را برابر تیم ایران به میدان فرستادیم.

او ادامه داد: تیم ما مدتی است که شکل گرفته و در حال تمرین است و امیدواریم همانند ایران در مسیر موفقیت حرکت کنیم. اتفاقی که در زمین رخ داد قابل پیش بینی بود اما چیزی که برای ما مهم است رسیدن به هدف بزرگتر و اینکه مسیر پیشرفت تیم ما ادامه پیدا کرد.

سرمربی تیم ملی سیرالئون در پاسخ به این سوال که آیا تعلیق فوتبال این کشور بر روند آماده سازی بازیکنان تاثیر داشته بیان کرد: یک سری مشکلات وجود دارد اما من به عنوان مربی تیم روی مسائل فنی تمرکز دارم. بهانه جویی آسان است اما دلیل نتیجه نگرفتن ما به دلیل اختلاف سطح 2کشور بود. از ایران تشکر می کنیم که ما را دعوت کردند. خیلی وقت است که لیگ منظمی نداریم و من بعد از بازگشت از انگلستان این تیم را جمع کردم و حالا این تیم ملی کشور سیرالئون است.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم سیرالئون درباره دیدار برابر تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار