معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: ۴۲ دوربین ثبت تخلف سرعت ثابت و ۷۰ دوربین سیار ایام نوروز در محور‌های استان فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مصطفی ملکی صادقی معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان بابیان اینکه لرستان سال گذشته رتبه ۲۱ کشور را در ایام نوروز ازنظر جایگاه تردد وسایل نقلیه در محور‌ها داشته است اظهار داشت: هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۸۱۷ تردد وسایل نقلیه در محور‌های استان ثبت‌شده که ۱۶ درصد نسبت به سال ۹۵ افزایش را شاهد بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شش کیلومتر سرعت کاهش‌یافته است افزود: محور‌های پرتردد استان حدفاصل سه‌راهی چالان چولان به خرم‌آباد و خرم‌آباد به سه‌راهی چالان چولان بوده؛ سال گذشته ۵۰ درصد تلفات جاده‌ای در ابتدای سال رخ‌داده و در روز‌های آغازین سال حجم تردد بسیار زیاد بوده است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: محور ازنا شازند یکی از محور‌های پر تصادف استان است و در سال گذشته و سال‌های قبل نیز کشته‌های زیادی داشته است، همچنین محور خرم‌آباد- بروجرد بیشترین تلفات جاده‌ای را داشته است؛ امسال در صورتی می‌توانیم کاهش تلفات را داشته باشیم که تعداد کشته‌ها کمتر از ۱۸ نفر باشد.

وی با اشاره به اقدامات راهداری استان بیان کرد: خط‌کشی، لکه‌گیری محور‌های اصلی با چندین اکیپ راهداری، اجرای روشنایی کلیه محورها، تعمیر گارد ریل‌های معیوب استان و روشنایی همه پایه‌های گارد ریل و نیوجرسی استان اجراشده که تأثیرگذار است.

ملکی صادقی تصریح کرد: ساماندهی ورودی شهر‌ها انجام‌شده است، ۴۲ دوربین ثبت تخلف سرعت ثابت و ۷۰ دوربین سیار تعمیر شده و در اختیار پلیس‌راه خواهد بود؛ ۲۴۶ دستگاه اتوبوس در این ایام فعال است و آمادگی برای خدمات‌رسانی دارند همچنین مراکز معاینه فنی وامداد خودرو آماده‌به‌کار هستند.

انتهای پیام/م

۱۱۲ دوربین ثبت تخلف ایام نوروز در محور‌های لرستان فعال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.