مدیر انجمن مسافری استان ایلام گفت:از ۲۰ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ عدم افزایش قیمت بلیط در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته و نرخ بلیط اتوبوس در ایام نوروز در این استان تغییر نمی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; فتاح خان مدیر انجمن مسافری استان ایلام با توجه به اینکه نرخ بلیط اتوبوس در ایام نوروز تغییری نمی کند گفت طرح نوروزی از ۲۰ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گرفته که با همکاری کلیه دستگاه های مربوطه در سازمان اتوبوس رانی روزانه ۳۵ دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران از استان ایلام به تمام نقاط کشور را انجام می دهند.

وی افزود مسافرانی که قصد سفر با ناوگان اتوبوس رانی را دارند می توانند بلیط خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی دریافت کنند که برای تشویق بیشتر مسافران به خرید بلیط اینترنتی تخفیف های را در خرید بلیط در نظر گرفته ایم که مسافران می توانند با مراجعه به سامانه payaneh.ir بلیط خود را دریافت کنند.

 

وی در ادامه گفت برای رفاه حال مسافران و امنیت بیشتر آنها با همکاری پلیس راه سامانه سپهتن در تمام اتوبوس ها نصب شده که در طول مسیر با نظارت کامل این دستگاه  تمام حرکات و رفتارهای راننده را ثبت و ضبط میکند و به صورت آنلاین آن را به پلیس راه گزارش می دهد.

 

یکی از وسایل حمل و نقل برای جابجای مسافران اتوبوس است که   به دلیل امنیت و حرکت در ساعات مختلف برای مسافرت آن را انتخاب می کنند.


با رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ سرعت مطمئنه سفری بی خطر را برای خود و مسافران رقم بزنیم تا نوروزی زیبا را در کنار خانواده هایمان داشته باشیم.

 

نرخ بلیط اتوبوس در ایلام تغییر نمی کند

 

 

 

 

 

 

 

 

نرخ بلیط اتوبوس در ایلام تغییر نمی کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نرخ بلیط اتوبوس در ایلام تغییر نمی کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ع

عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس در ایلام 

برچسب ها: حمل و نقل ، قیمت بلیط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.