لوح صنعت سبز به مرکز انتقال نفت شهید زنگنه رسید

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه خوزستان از اهدا لوح صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به مرکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب) خبر داد.

کیهان پور، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: پس از بازدیدهای متعدد از مراکز انتقال نفت از سوی کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، منطقه خوزستان و مرکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب) موفق شد لوح صنعت سبز با عنوان واحد خدماتی قابل تقدیر در کشور را کسب نماید.

وی به ظرفیت و پتانسیل های خوب مراکز انتقال نفت شمال خوزستان در موارد زیست محیطی اشاره و اظهار کرد: مرکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب) همواره در کنار انتقال ایمن و پایدار مواد نفتی زیستگاه بسیاری از پرندگان مهاجر و همچنین دارای فضای بسیار سبز دلنشین است.

کیهان پور اذعان داشت: در متن لوح صنعت سبز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور آمده است: عرصه توسعه، بالندگی و سعادت نسل های آینده مرهون تلاش و زحمات بی دریغ و مجدانه افرادی است که خود را امانت دار سرمایه های مادی، طبیعی و معنوی این سرزمین می دانند و به همین منظور با نظریه کمیته انتخاب صنعت و خدمات سبز، مرکز انتقال نفت مذکور موفق به دریافت لوح سبز با عنوان واحد خدماتی قابل تقدیر در کشور برگزیده می شود.

انتهای پیام/گ

کسب لوح صنعت سبز توسط مرکز انتقال نفت

برچسب ها: مخابرات ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.