رژیم صهیونیستی کارمند کنسولگری فرانسه را به اتهام قاچاق سلاح بازداشت کرد

رژیم صهیونیستی یک کارمند کنسولگری فرانسه در بیت‌المقدس را به اتهام قاچاق سلاح برای جنبش حماس در غزه بازداشت کرد.

یک کارمند کنسولگری فرانسه از چند هفته پیش در فلسطین اشغالی بازداشت شده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع نزدیک به ­یک تبعه فرانسوی کارمند کنسولگری فرانسه در قدس روز یکشنبه اعلام کردند این کارمند از چند هفته پیش به دست رژیم صهیونیستی بازداشت شده و قرار است در ارتباط با اقداماتی که احتمالا امنیتی ارزیابی شده‌اند، در یک دادگاه حاضر شود.

این منابع اعلام کردند یک قاضی روز دوشنبه در بئر سبع در جنوب فلسطین اشغالی اتهاماتی را که علیه این فرانسوی مطرح است، اعلام خواهد کرد. این تبعه فرانسوی حدود ۲۰ سال است برای کنسولگری عمومی فرانسه در قدس اشغالی و نوار غزه کار می‌کند.

این تبعه فرانسوی به انجام وظایف زیادی از جمله رانندگی اتوبوس میان قدس و نوار غزه که اسرائیل آنها را محاصره کرده، مشغول بوده است.

اتهاماتی که به این فرانسوی وارد شده، به طور علنی اعلام نشده است، اما این منابع این اتهامات را شدید و با مسائل امنیتی مرتبط دانسته‌اند.

به گفته این منابع، مقامات اسرائیلی به این فرانسوی درباره قاچاق سلاح برای جنبش حماس در نوار غزه مظنون هستند.

سخنگوی سفارت فرانسه در تل آویو نیز اعلام کرد «ما این پرونده را بسیار جدی می‌گیریم و با مقامات اسرائیلی در ارتباط هستیم». این منبع بدون اشاره به جزئیات بیشتر درباره پرونده اعلام کرد «او از حفاظت کنسولی که اتباع فرانسوی از آن برخوردارند، برخوردار بوده و همچنان از این حقوق برخوردار خواهد بود».

انتهای پیام/

بازداشت کارمند کنسولگری فرانسه در بیت المقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار