مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از اسکان ۶ هزار مسافر در مدارس استان یزد خبرداد.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:در ۴۸ ساعت گذشته ۶ هزار مسافر در مدارس استان یزد اسکان یافتند.

عباسعلی دانافر با تاکید بر فراهم آوردن امکانات لازم برای آسایش و راحتی مسافران نوروزی گفت: همه عوامل اجرائی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم وتعظیم فرهنگیان و خانواده‌های آنان اعلام امادگی کردند.

وی افزود: مسافران پذیرش شده را شامل یکهزار و ۸۰۰ خانوار ذکر کرد که در شهر یزد و تعدادی از شهر‌های استان با مراجعه به ستاد‌های اسکان از امکانات مدارس استفاده کردند.

دانافر ادامه داد: سه هزار و ۸۰۰ کلاس در ۴۲۰ مدرسه استان تا ۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۷ برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد  تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی در ۱۷ پایگاه اسکان نسبت به راهنمایی مسافران و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی اقدام می‌کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت و افزون بر ۶ هزار اثر تاریخی و فرهنگی در مجاورت استان‌های فارس و اصفهان به عنوان مثلث طلایی گردشگری ایران قرار دارد و مقصد اول گردشگران خارجی و اروپایی است.

تکیه امیر چخماق، باغ دولت آباد، زندان اسکندر، نارین قلعه میبد، زیارتگاه چک چک اردکان و آتشکده زرتشتیان، خانه‌های خشت و گلی و بادگیر‌ها از جمله آثاری هستند که همه ساله مورد بازدید مسافران و گردشگران نوروزی در یزد قرار می‌گیرد.

در تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۶، ۵۲ هزار خانوار در مدارس استان یزد اسکان داده شدند.

استان یزد در مسیر مسافران استان‌های فارس، کرمان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، و کهگیلویه و بویر احمد به تهران مرکز کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

اسکان ۶ هزار مسافر نوروزی در یزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار