رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از واژگونی یک دستگاه کامیون در جاده فرعی توسکا چشمه شهرستان بهشهر و مرگ راننده کامیون خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: درپی کسب خبری در ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور فرعی توسکا چشمه شهرستان بهشهر ماموران پلیس راه سریعاض به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، یک دستگاه کامیون بنز حین تردد در این محور دچار سانحه و به علت نامعلومی وازگون شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در این حادثه راننده کامیون مردی ۴۲۰ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

سرهنگ قدمی افزود: در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس راه علت تامه حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.

وی با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه از آنان خواست با توجه به افزایش حجم تردد در محور‌های مواصلاتی است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سلامتی خود و خانواده و دیگران را تضمین کنند.

انتهای پیام/آ

تصادف مرگبار در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.