نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات قلعه فلک‌الافلاک با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات قلعه فلک‌الافلاکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ استاندار لرستان گفت: باید به مسافرانی که استان لرستان آمده‌اند خیر مقدم گفت که البته لر‌ها و لرستانی‌ها به میزبانی شهره هستند و امیدواریم مسافران نورزوی خاطره خوبی از سفر به لرستان داشته باشند.

سید موسی خادمی ادامه داد: از مردم لرستان به دلیل همراهیشان در سالی که گذشت تشکر می‌کنیم و امیدواریم سال جدید سرشار از موفقیت و پیروزی برای این استان باشد.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف برای سفر‌های نوروزی از چند وقت پیش آغاز شده و ادامه خواهد داشت البته شاید کمبود‌هایی وجود داشته باشد که مردم و مسافران می‌توانند پیشنهادات خود را با مسوولان در میان بگذارند.

استاندار لرستان اظهار داشت: به طور قطع یکی از محور‌های اصلی توسعه لرستان گردشگری خواهد بود و حتی اگر خوب برنامه‌ریزی شود قلعه فلک‌الافلاک می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این شهر باشد.

وی ادامه داد: در استان جاذبه‌های مهم گردشگری زیادی وجود دارد و البته اقدامات خوبی در برنامه دیده شده و سال آینده سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در حوزه گردشگری در استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان اظهار داشت: باید گردشگری به نوعی تعریف شود که شاهد افزایش درآمد مردم باشیم اکنون شرایط به گونه‌ای است که در طک مقطع زمانی کمی حجم زیادی از گردشگران وارد شهر‌هایی همچون خرم‌آباد می‌شوند این در حالی است که اگر گردشگری در طول سال و به مناسبت‌های مختلف انجام شود فرصت بهره‌برداری از امکانات افزایش خواهد یافت و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه باشد.

انتهای پیام/م

نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات قلعه فلک‌الافلاک افتتاح شد

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.