مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهرگفت:۹۷ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی درنوار ساحلی و ورودی شهر‌های این استان راه اندازی شد.

هلال احمربوشهر ۹۷ پست ایمنی راه اندازی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین درویشی روز چهارشنبه دربازدید از پایگاه‌های هلال احمر دربوشهر افزود:درقالب این پست‌ها امدادگران خدمات خود را با توزیع بروشور و بیان نکات ایمنی و سلامت به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: ۶۰۰ عضو جمعیت هلال احمر استان بوشهر برای کمک به سفری ایمن در خدمت مردم استان و گردشگران هستند.

درویشی گفت: علاوه بر فعالیت ۲۰۰ امدادگر و نجات‌گر ۴۰۰ عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های ایمنی و سلامت، خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک و پویش به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به استقرار ۳۱ پایگاه امدادی و راهنمای مسافران نوروزی در استان بوشهر تصریح کرد: ۱۷ پایگاه امدادی جاده‌ای، کوهستان، دریایی، سگ‌های تجسس و امداد هوایی و ۱۴ پایگاه سیار در زمینه‌های ایمنی و سلامت، خیمه‌های نماز، فضای دوستدار کودک و پویش «نه به تصادفات جاده‌ای» به مسافران خدمت رسانی می‌کنند.

درویشی گفت: در طرح نوروزی هلال احمر استان بوشهر که از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه داد از ۵۰ دستگاه خودرو امدادی و ۳۰ خودرو پشتیبانی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد:گردشگران و مسافران نوروزی اگر با حادثه‌ای روبه‌رو شدند می‌توانند آن را به سامانه تلفنی ۱۱۲ ندای امداد اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

راه اندازی ۹۷ پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.