معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری از آماده باش گشت‌های نوروزی منابع طبیعی وبرخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   محمدرضا عزیزکمالی معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت: اداره کل منابع طبیعی استان با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی بصورت کشیک شبانه روزی مبادرت به ایجاد گشت در حوزه استحفاظی می‌کند.

وی افزود: مسافران و هم استانی‌ها هر گونه تخلف شامل قطع درختان، تجاوز، تخریب و تصرف زمین‌های ملی و آتش سوزی را با شماره تلفن ۱۵۰۴ اعلام کنند تا رسیدگی و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

عزیزکمالی گفت: مسافران نوروزی وشهروندان از شکستن درختان، روشن کردن آتش، ریختن زباله در جنگل و اراضی منابع طبیعی خودداری کنند تا محیطی پاک، زیبا و سالم داشته باشیم.

معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران افزود: همکاری مردم با منابع طبیعی نقش بسزایی در حفاظت و حراست از منابع طبیعی دارد که نیاز می‌رود در این مسیر عزم ویژه و ارزنده‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/آ

متجاورزان عرصه‌های جنگلی زیر ذره بین اداره کل منابع طبیعی

برچسب ها: منابع طبیعی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.