رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران از برپایی نوروزگاه در آبگرم و شهرهای سراب میمه و پهله زرین آباد در ایام نوروز خبر داد.

 برپایی نوروزگاه در آبگرم دهلرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;  فرج فاضلی اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دهلران با تمام توان و بصورت شبانه روزی اموراتی که به خدمات دهی و اسکان گردشگران مربوط می باشند را پیگیری می نماید.

وی با اشاره به بازدید روزانه از واحدهای اقامتی و خدماتی در سطح شهرستان، افزود: میراث فرهنگی به همراه تعزیرات حکومت، اماکن عمومی، و دامپزشکی نطارت مشترکی بر اماکن اقامتی و خدماتی دارد و این مجموعه اختیار آن را دارند تا در صورت تخلف واحد متخلف را همان لحظه پلمپ نماید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دهلران بیان نمود: این اداره در طول ایام نوروز اقدام به برپایی سیاه چادر در نقاطی از شهرستان از جمله پارک اناران و آبگرم نموده است.

وی ادامه داد: دراین سیاه چادرها خدماتی از قبیل پخت نان ساجی، برساق، چزنک، نمایش محصولات صنایع دستی و معرفی نوعی زندگی عشایری در دستور کار قرار دارد.

فاضلی گفت: در راستای شهرستان شناسی به مهمان نوروزی توزیع اقلام فرهنگی مانند نقشه و بروشور، نصب بنر خوش آمدگویی و تبریک سال نو را در دستور کار داریم.

وی در پایان گفت: همچنین برنامه نوروزگاه که شامل موسیقی، نمایش خیابانی، برپایی نمایشگاه عکس و شعر محلی با همکاره اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهلران در آبگرم و شهرهای سراب میمه و پهله زرین آباد در ایام نوروز برپا می شود.

انتهای پیام/ع

دهلران آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.