۶ نفر در مازندران بر اثر وزش باد دیشب مصدوم شدند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در ساعت ۱۹:۵۳ چهارشنبه یکم فروردین خبر این حادثه به مرکز پیام شرق استان مازندران اعلام شد.

وی افزود: این حادثه در منطقه شهید آباد بهشهر اتفاق افتاد و در اثر سقوط داربست دو خانم ۲۸ و ۳۲ ساله مصدوم شدند.

اشکپور گفت: دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس بهشهر و رستمکلا به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: مصدومین پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شدند.

شفیع زاده رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری نیز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ریزش دیوار و شکستن شیشه پنجره در اثر تندباد نخستین روز سال ۹۷ سه مصدوم در ساری برجای گذاشت.

وی با بیان اینکه ریزش آوار بر اثر تخریب دیوار، سبب زخمی شدن یک زن و یک مرد شد، افزود: هر دو مصدوم اکنون هوشیار و تحت درمان هستند.

غلام نیا روشن سخنگوی سازمان اورژانس بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نیز با بیان اینکه تندباد دیشب نیز یک مصدوم در بابل برجای گذاشت.

وی افزود: در این حادثه که به علت آوار سقف بوده است زن ۵۸ ساله از ناحیه سر و صورت و دچار آسیب دیدگی شد.

تندبادی که در برخی مواقع سرعت آن به ۱۰۱ کیلومتر بر ساعت رسیدساعت ۱۸ دیروز از غرب استان آغاز و در بیش از دو ساعت بسیاری از مناطق استان را تحت تاثیر قرار داد و سبب ایجاد گرد و غبار، اختلال در تردد خودرو‌ها و قطع موقت برق برخی مناطق چهار شهرستان شد.

انتهای پیام/آ

مصدومیت بر اثر وزش باد در مازندران

برچسب ها: اورژآنس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.