به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ در سومین روز از آغاز به کار ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، ۴۱۲ نفر از مسافران و گردشگران نوروزی به منظور راهنمایی و اطلاع رسانی با سامانه تلفنی۱۳۷ تماس گرفتند و اطلاعات لازم در خصوص تسهیلات، امکانات و خدمات ارائه شده در شهر اصفهان به آنان ارایه شد.
بنابراین گزارش، ۱۱۹ تماس مربوط به شهرداری و ۲۹۳ مورد از اطلاعات و راهنمایی های ارائه شده مربوط به سایر نهادها، ادارات و سازمانها بوده است.
این گزارش حاکی است بیشتر تماسهای واصل شده، مربوط به اسکان در باغ فدک، مسیریابی، اماکن تفریحی، برنامهها و اسکان فرهنگیان بوده است.
سامانه تلفنی ۱۳۷ یکی از ابزارهای شبکه اطلاع رسانی شهر است که در ایام نوروز به صورت ۲۴ ساعته با شعار " پاسخگوی همیشه بیدار " آماده پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی است تا مردم و مسافران در ایام تعطیلات نوروز بتوانند سفر و ایام خوشی در اصفهان داشته باشند.
انتهای پیام/م