فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگيری كلاهبردار حرفه ای كه با شگرد خاص خريد و فروش خودرو از 17 شهروند پارس آبادی كلاهبرداری 200 ميليارد ريالی كرده بود، خبر داد.

سردار حسين عبدی،فرمانده انتظامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره كلاهبرداری با شگرد خاص خريد و فروش خودرو در شهرستان پارس آباد، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس اين شهرستان قرار گرفت. 

وی با اشاره به اينكه كارآگاهان پليس آگاهی پارس آباد با انجام تحقيقات هدفمند و بررسی های تخصصی موفق به شناسايی كلاهبردار حرفه ای غيربومی استان اردبیل شدند، افزود: كلاهبردار حرفه ای در عملياتی غافلگيرانه در خيابان امام خمينی (ره) اصلاندوز دستگير و به پليس آگاهی انتقال داده شد. 

فرمانده انتظامی استان اردبيل از اعترافات كلاهبردار حرفه ای به فعاليت های مجرمانه خبر داد و گفت: كلاهبردار حرفه ای در مواجهه با مدارک و مستندات پليس لب به سخن گشوده و به كلاهبرداری از 17 شهروند پارس آبادی به ارزش 200 ميليارد ريال اعتراف كرد. 

سردار عبدی با اشاره به شگرد كلاهبردار حرفه ای دستگير شده، تصريح كرد: مجرم دستگير شده در ابتدا طعمه های خود را با خريد خودرو به قيمت پايين وسوسه كرده و پس از جلب اعتماد آنان و به بهانه خريد خودرو به تعداد زياد و دريافت وجه نقد به صورت اوليه،‌ اقدام به كلاهبرداری می كرد. 

انتهای پیام/ح

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.