هواشناسی مازندران درباره وزش باد و افزایش محسوس دما از فردا به مسافران نوروزی و شهروندان هشدار داد.

هشدار هواشناسی مازندران به مسافران نوروزی و شهرونداناسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: روز شنبه وزش باد شدید جنوبی همراه با افزایش محسوس دما، با سرعت تقریبی ۱۰ تا ۱۵ متر بر ثانیه و بصورت لحظه‌ای ۲۰ تا ۲۵ متر بر ثانیه (حدود ۸۰ کیلومتر بر ساعت)، در مازندران رخ خواهد داد.

وی افزود: در برخی مناطق دمای هوا بالای ۳۰ درجه خواهد رسید.

اسدی گفت: بدلیل پیش‌بینی باد گرم به مسافران نوروزی توصیه می‌شود برای جلوگیری از خسارت احتمالی، از روشن کردن آتش و رها کردن آتش در مناطق جنگلی و مستعد آتش‌سوزی خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود: با توجه به گرم شدن ناگهانی هوا و افزایش رطوبت، فعالان بخش‌های مختلف کشاورزی استان مانند گلخانه‌داران، مرغداران و پرورش دهندگان ماهی برای تهویه سالن‌های تولید، آب استخر‌ها و خزانه‌ها اقدام کنند.

اسدی افزود: آسمان استان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۵ و ۶ فروردین با وزش باد، کاهش دما و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.
انتهای پیام/آ

هشدار هواشناسی مازندران

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
با سلام ولطف ایزد برشما دوستان ، لطفا از مسئولان اداری بخواهید از مناطق محروم نیز بازدید کنند.زیرا کسایی کسانی هستند که واقعا به مردم ظلم میکنند وصدای مردم رانمشنوند ،استان گلستان ، شهرستان کلاله، لطفا نام و نشانی فرستنده را پخش نکنید.حتی. شماره