سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا پس از تساوی تیمش برابر تیم آلمان به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، شب گذشته تیم اسپانیا یکی از حریفان ایران در جام جهانی 2018 روسیه، در دیداری دوستانه در ورزشگاه اسپریت آرنای شهر دوسلدورف به مصاف تیم ملی آلمان رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
جولن لوپتگی، پس از این مسابقه با تمجید از شاگردانش گفت بازیکنانش شخصیت خود را نشان داده اند.
او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی توضیح داد: "ما شخصیت خود را نشان دادیم و کنترل این مسابقه را در اختیار داشتیم."
احساس من مثبت است، ما در برابر بهترین تیم جهان بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم .ما می خواستیم 90 دقیقه بر بازی تسلط داشته باشیم."
وجود بازیکنان مصدوم ، بر تیم اسپانیا پیش از دیدار جمعه اثر منفی داشت و بازیکنی مانند سرخیو بوسکتس نتوانست در این مسابقه بازی کند، اما مربی اسپانیا معتقد است تیمش می تواند از پس چنین شرایطی برآید.


لوپتگی گفت:"ما بوسکتس را نداشتیم، اما تیاگو پس از مدتی دوری از تیم ملی به میدان آمد و خیلی خوب بازی کرد."
"جنبه های مثبت فراوانی در این بازی وجود داشت ما در کل راضی هستیم. چالش زیبایی بود، تیم ما توانست پا به پای آلمان بازی کند و جاه طلبی خود را نشان دهد."
لئوپتگی ادامه داد، کیفیت متفاوتی بین تیم او و آلمان وجود دارد. آلمان بازیکنان قوی بسیاری دارد که در بازی انتقالی بسیار خوب کار می کنند.
به همین دلیل است که ما بازی را باز کردیم و به دنبال کنترل توپ بودیم. "زمانی که ما کنترل توپ را از دست می دادیم، آنها می توانستند دروازه ما را به خطر بیندازند، اما ما شانس برد هم داشتیم."


گفتنی است،اسپانیا به همراه پرتغال و مراکش حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه هستند.
انتهای پیام/


رضایت لوپتگی از عملکرد شاگردانش برابر آلمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار