حضور همياران پليس در ايام مسافرت هاي نوروزي در كنار خانواده ها

۲۰ هزار هميار پليس در طرح اصلاح رفتار‌های ترافیکی نوروز ۹۷ در کهگیلویه و بویراحمد با پلیس مشارکت دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان با تاکید بر ضرورت مشاركت اجتماعي با هدف كاهش حوادث رانندگي گفت: در طرح نوروزي ۹۷، بیست هزار هميار پليس در استان نقش آفريني خواهند كرد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت با قدرداني از فعاليت هاي همياران پليس استان افزود: حضور همياران پليس در ايام مسافرت هاي نوروزي در كنار خانواده ها مي تواند در جلوگيري از بروز تخلفات رانندگي نقش موثری ایفا کند و بسترهاي توسعه برنامه هاي فرهنگي و آموزشي با محوريت اصلاح رفتارهاي ترافيكي را فراهم كند.

وي به اهميت آموزش در ارتقاء فرهنگ ترافيكي تأكيد كرد و افزود: در زمينه به كارگيري همياران پليس باید برنامه ريزي، سازماندهي ونظارت دقيق انجام شود.

رييس پليس راهنمايي و رانندگي استان ادامه داد: اگر راننده اي تخلفاتي در زمینه استفاده نکردن ازاصلاح رفتارهاي ترافيكي با مشارکت همياران پليس كمربند ايمني، صحبت كردن با تلفن همراه، خوردن و آشاميدن، سرعت و سبقت غير مجاز و رفتار خطر ساز داشته باشد، همياران پليس موظف به ارائه تذكر مودبانه هستند.

سرهنگ خوشوقت فعاليت همياران پليس در استان را بسيار مناسب و هدفمند ارزيابي كرد و گفت:در طرح نوروزي۹۷، بیست هزار هميار پليس با هدف توسعه مشاركت هاي اجتماعي در زمینه كاهش حوادث رانندگي و تصادفات مشارکت می کنند.

انتهای پیام/د

اصلاح رفتار‌های ترافیکی با مشارکت ۲۰ هزار همیاران پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.