جانشین انتظامی شهرستان سرباز از توقیف محموله ۲۷ تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرگرد رضا شهراد جانشین انتظامی شهرستان سرباز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:   در راستای طرح‌های مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی این فرماندهی حین گشت زنی‌های هدفمند و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افرود: ماموران در بازرسی از این خوردو ۲۷ تن برنج خارجی قاچاق را که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان‌های همجوار بود، کشف کردند.

سرگرد شهراد با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این محموله قاچاق، بیان داشت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سرباز در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا خسارت جبران ناپذیری به اقصاد کشور وارد می‌کند و موجب رکود و بیکاری می‌شود، از همین رو پلیس با بهره گیری از تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/ع

قاچاق برنج در سرباز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار