آزادی ۱۳۳ زندانی جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: به همت ستاددیه استان و خیران و نیکوکاران طی سال گذشته تعداد ۱۳۳ مددجوی جرایم غیرعمد در استان از بند اسارت رهایی یافتند.

رحمدل بامری مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در سال گذشته ۱۳۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های سراسر استان از زندان آزاد شدند که در این راستا ۱۳۱ نفر مرد و تنها دو نفر زن بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد زندانیان بانو جرایم غیر عمد در استان معمولا انگشت شمار هستند و با توجه به مسئولیت سنگین بانوان در جامعه زودتر زمینه رهاسازی آنان فراهم می‌شود، تصریح کرد: ۱۸ نفر از زندانیان رها شده محکوم به دیه، ۴۲ نفر مالی، ۷۰ نفر مهریه سه نفر نفقه بوده اند.

بامری مبلغ کل بدهی را ۱۰۶ میلیارد و ۲۱ میلیون و ۷۷۰ هزار ریال اعلام و افزود: مبلغ گذشت اخذ شده ۶۶ میلیارد و ۲۷۹ میلیون و ۹۷۲ هزار ریال بوده که در این راستا نقدینگی محکومان تنها سه میلیارد و ۸۲۹ میلیون و ۴۲ هزار ریال بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مبلغ ۱۴ میلیارد و ۸۲۴ میلیون و ۸۲ هزار ریال از طریق شرکت‌های بیمه، اعسار‌ها و تسهیلات بانکی ومبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۸ میلیون و ۶۷۴ هزار ریال نیز از طریق ستاد دیه و صندوق تامین خسارت‌های بدنی فراهم شده است.

وی در پایان اذعان کرد: هموطنان به منظور رهاسازی زندانیان جرایم غیرعمد در استان می‌توانند کمک‌های خود را به حساب‌های بانک ملت ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳، شماره کارت ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ و کد دستوری پرداخت موبایلی ۷۸۰، ۷۷۷۷۰۵۴ واریز کنند.

انتهای پیام/ع

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار