رئیس پلیس‌راه استان سمنان گفت : در شبانه روز گذشته هفت فقره سانحه جرحی و یک فقره حادثه فوتی در محورهای این استان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه در شبانه روز گذشته هفت فقره سانحه جرحی و یک فقره حادثه فوتی در محورهای استان سمنان به وقوع پیوست گفت : در این حوادث ۱۷ نفر مجروح شدند.

وی با بیان اینکه توجه به جلو و رعایت فاصله طولی مناسب می‌تواند از بروز حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند افزود: ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته واژگونی پژو ۲۰۶ در کیلومتر ۸۹ میامی- سبزوار به علت بی‌توجهی راننده به جلو باعث مصدومیت یک جوان ۲۰ ساله شد که وی بعد از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

ترافیک روان در محورهای استان سمنان

خسروجردی بابیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان و کم حجم گزارش‌شده است تصریح کرد: با توجه به کویری و یکنواختی محورهای استان احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد که از رانندگان تقاضا داریم بعد از هر دو ساعت رانندگی یک ربع در توقف گاه‌های بین‌راهی استراحت و سپس طی مسیر کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۷ هزار و ۸۷ وسیله نقلیه از سمت تهران وارد و ۱۶ هزار و ۶۶۰ خودرو از گرمسار و محدوده استان خارج استان شدند گفت : در همین بازه زمانی ۱۳ هزار و ۳۹۲ خودرو از شاهرود خارج و ۱۹ هزار و ۱۵۳ خودرو از سبزوار به شاهرود وارد شدند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.