پیش بینی هواشناسی استان مرکزی حکایت از ادامه وزش باد شدیدبرای پنجم فروردین ۹۷ دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  هواشناسی  ادامه وزش باد شدید را  برای استان مرکزی پیش بینی کرده است.

هواشناسی استان مرکزی اعلام کرد: به دلیل عبور یک سامانه ناپایدار و تغییرات فشار هوا ناشی از این سامانه از دیروز سرعت وزش باد در مناطق شمال غرب و برخی از نواحی غرب افزایش یافته واین شرایط در استان مرکزی هم در حال حاکم شدن است.
بر این اساس در برخی از نقاط استان (بویژه نوار غرب و شمال استان) احتمال افزایش باد به بیش از ۸۰ یا ۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.
اوج سرعت باد امروز تا ساعات شب می‌باشد، اما باد تا فردا تداوم خواهد یافت و سرعت وزش باد در برخی ساعات فردا دوشنبه نیز نسبتا شدید خواهد بودوبه دلیل وزش باد احتمال وقوع گردوخاک در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

این سامانه در مناطقی از استان‌های شمال غرب و غرب کشور، شمال خراسان و دامنه‌های البرز امروز موجب رگبار‌های پراکنده خواهد شد. اما در استان مرکزی و سایر متاطق کشور بارش پیش بینی نمی‌شود.
طی روز‌های گذشته دمای نسبتا گرمی نسبت به شرایط فصلی در اغلب مناطق کشور شاهد بودیم که پیش بینی می‌شود این شرایط طی روز‌های آتی همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام / ج

 پیش بینی هواشناسی استان مرکزی برای  پنجم فروردین ۹۷

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.