اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان افزایش ۲۰ درصدی داشته است+عکس

سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان از افزایش ۲۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش این استان خبر داد.

سید احمد علی موسوی نیا سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛از پذیرش ۴۴ هزار و ۳۶۷ مسافر نوروزی تا پایان چهارمین روز از نوروز ۹۷ خبر داد و گفت: این تعداد مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار و ۷۰۹ خانوار تعطیلات خود را در مراکز گردشگری لرستان سپری کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تا کنون ۴۴ هزار و ۳۶۷ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۳۲۴ خانوار پذیرش شده اند که مجموع عملکرد آموزش و پرورش با توجه به ضریب ماندگاری آن‌ها تا امروز ۱۱۵ هزار و ۳۵۴ نفر روز بوده است.

اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان+عکس

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان به تلاش آموزش و پرورش برای تامین رفاه مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش در حد بضاعت خود تلاش کرده تا امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان نوروزی فراهم کند.

اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان+عکس

موسوی نیا به تجهیز ۲۱۰ آموزشگاه در قالب دو هزار و ۱۰۰ کلاس، ۵ مرکز آموزشی رفاهی معلم و اردوگاه آیت الله کمالوند در شهرستان خرم آباد اشاره کرد و یادآور شد: برآیند فرم‌های نظر سنجی از مسافران نوروزی نشان دهنده رضایت خاطر آن‌ها است.

اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان+عکس

وی به رشد ۲۰ درصدی پذیرش و اسکان مسافران نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: پیش بینی می‌شود این درصد رشد بیشتری هم در روز‌های آینده داشته باشد.
انتهای پیام/م

افزایش ۲۰ درصدی اسکان مسافران نوروزی در مراکز آموزش‌وپرورش لرستان

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.