مشاور امنیت ملی آمریکا همسو با نظرات ترامپ درباره برجام گفت توافق هسته‌ای ایران از طریق مذاکرات آمریکا با اروپا اصلاح شدنی نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان بولتون سفیر پیشین آمریکا در سازمان ملل که به تازگی از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به سمت مشاور امنیت ملی منصوب شده است، امروز در مصاحبه با برنامه رادیو نیویورک در پاسخ به سؤالی درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: من کاملاً با ارزیابی رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته‌ای ایران موافقم. به نظرم، این توافق از طریق مذاکراتی که با اروپایی‌ها داشتیم، قابل اصلاح نیست.

او مدعی شد باید با این واقعیت روبرو شد که این توافق زمانی که صورت گرفت، توافق بدی بود و همان طور که رئیس جمهور آمریکا گفت: به مرور زمان، بهتر نمی‌شود اما این ترامپ است که احتمالاً اواسط ماه مه، تصمیم نهایی را می‌گیرد. این نیز یکی دیگر از مسائلی است که به محض ورود به کاخ سفید، سخت روی آن کار می‌کنم.

بولتون در پاسخ به سؤالی درباره امنیت سایبری ادعا کرد: کار‌های بسیاری هست که باید برای دفاع از خود در برابر حملات سایبری روسیه، چین، کره شمالی و ایران انجام دهیم اما باید توانمندی‌های تهاجمی خود را نیز تقویت کنیم. باید درک لازم از بازدارندگی در ذهن دشمنان ما شکل بگیرد. آن‌ها باید بدانند که در صورت حمله سایبری به ما هزینه سنگینی خواهند پرداخت.  

انتهای پیام/

همسویی بولتون با ترامپ درباره برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
وقتي با اروپا كه همپيماناتونن نميتونين مذاكره كنين با كي ميخواين مذاكره كنين با اجنه ها ؟
آخرین اخبار