نسخه جدید و متفاوت کتاب ناله جودایی اثر ماموستا هیمن در مهاباد رونمایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در این مراسم که جمعی از نویسندگان، ادبا و شاعران حضور داشتند، نسخه جدید ناله ی جودایی که تصحیح جدیدی از این اثر جاودانه ماموستا هیمن است، رونمایی شد.

در چاپ کتاب ناله جودایی که توسط نشر موزه سرای هیمن منتشر شده است، اشتباهاتی که درچاپهای قبل به این اثر راه یافته بود تصحیح شده و اساس کار،دکلمه و صدای خود ماموستا هیمن است که به همت مناف ایرانپاه یکی از هنرمندان مهاباد در سال ۱۳۵۹ ضبط شده بود.

نسخه جدید این کتاب در 256 صفحه در قطع رقعی شامل اعلام و فرهنگ نامه توسط عزیز آلی جمع آوری و تدوین شده است.

این مجموعه فرهنگی شامل کتاب و DVD نرم افزار اشعار کتاب "ناله ی جودایی" با صدای استاد هیمن است که در 21 تراک برای 21 شعر این کتاب تنظیم و آهنگ سازی شده است. کتاب ناله جودایی نخستین بار در بغداد به چاپ رسید و از سال ۵۷ تاکنون بارها تجدید چاپ شده است.

فرماندار شهرستان مهاباد در این مراسم مهاباد را شهر اساتید وفایی، هیمن و محمدقاضی دانست و افزود: ماموستا هیمن یک انسان آزاده و مبارز بود که در طول ۶۵ سال عمر با کرامت خود در مبارزه با رژیم ستمشاهی مبارزه کرد و نامشان بیانگر شخصیت والای انسانی ایشان است به همین سبب،

کامران علیزاده آذر شهردار مهاباد هم گفت:  شورای دور پنجم در آینده برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز برگزارخواهد کرد تا از تمام ظرفیتهای فرهنگی موجود در مهاباد بهره گرفته شود.

انتهای پیام/ا

رونمایی از نسخه جدید و متفاوت کتاب ناله جودایی در مهاباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.