مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: 45 هزار و 207 مسافر در پایانه‌های استان اردبیل جابجا شده اند.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اظهار داشت:‌ از تاریخ 23 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه امسال شاهد جابه‌جایی 45 هزار و 207 مسافر از پایانه‌های استان بودیم که این امر بیانگر افزایش ترددها در استان است.

وی گفت: هفت هزار و 175 سرویس در امر جابه‌جایی مسافران نوروزی در این مدت مشارکت داشته‌اند و تعداد سفر با سواری و مینی‌بوس نیز پنج هزار و 216 مورد، تعداد سفر سرویس دربستی 94 مورد و تعداد سرویس بین‌المللی نیز در این مدت 13 مورد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رشد 30 درصدی تردد مسافران نوروزی در هفته نخست تعطیلات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود:  از تاریخ 23 اسفندماه سال گذشته تا چهارم فروردین‌ماه امسال 282 هزار و 260 دستگاه خودرو به استان وارد و 231 هزار و 760 دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده است.

رحمتی بیشترین ترددهای نوروزی را مربوط به روز چهارم فروردین‌ماه دانست و بیان کرد: در این روز شاهد تردد  76 هزار و 271 دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان بودیم که توسط دستگاه‌های ترددشمار به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: براساس ترددهای ثبت‌شده بیشترین تردد در محورهای استان در محور اردبیل به آستارا با 191 هزار و 400 تردد انجام شده و در محور اردبیل به سرعین نیز شاهد  99 هزار و 100 مورد ورودی خودرو و 90 هزار و 607 مورد خروجی خودرو بودیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به میزان ترددها در پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار کرد: در این مدت شاهد افزایش 40 درصدی ترددها از این پایانه بین‌المللی بودیم به طوری که 47 هزار و 413 مسافر از این پایانه تردد داشته‌اند اما در خروج اتوبوس و سواری از این پایانه به ترتیب با کاهش 15 و 10 درصدی روبه‌رو بودیم.

انتهای پیام/ع

افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.