فرماندار شهرستان بیله سوار از افزایش 36 درصدی اسکان مسافران ایرانی و خارجی در شهرستان بیله سوار خبر داد.

حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در این مدت 2 هزار و 131 تن مسافر ایرانی و خارجی در مراکز اقامتی این شهرستان اسکان یافته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 47 هزار گردشگر ایرانی و خارجی از مرز بیله‌سوار تردد کردند، اظهار کرد: این تعداد در مقایسه با نوروز پارسال افزایش 40 درصدی داشته است.

به گفته فرماندار بیله سوار، در این مدت خروج مسافران ایرانی از کشور 19 هزار و 386 تن بوده که 18 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است .

قبادی گفت: در چهارم فروردین 7 هزار و 801 تن گردشگر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تردد کردند که بیشترین آمار را در بین روزهای نوروز داشته است.

وی افزود: در ایام تعطیلات امسال 39 هزار مسافر نوروزی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدن کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد 24 درصدی را نشان می دهد.

بیله سوار مغان در 165 کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع می باشد. تنها گمرک و پایانه مرزی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.

انتهای پیام/ح

تردد بیش از 47 هزار گردشگراز پایانه مرزی بیله سوار

 

برچسب ها: گردشگری ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.