پروژه‌های نیمه تمام در یزد دوباره راه‌اندازی شد

شهردار یزد از راه‌اندازی دوباره پروژه‌هایی با بیش از 10 سال درشهر یزد خبرداد.

 شهردار یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ بابیان اینکه یکی از فعالیت‌های شهرداری یزد راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری بوده گفت: پروژه‌هایی که بیش از 10 سال مانده بود و کار مؤثری برای اتمام آن انجام نمی‌گرفت را باهمت شهرداری دوباره راه‌اندازی کردیم که این تلاش‌ها واقعاً ستودنی و قابل‌ستایش است.

جمالی‌نژاد افزود: عملکرد هیچ‌کسی بدون عیب و نقص نیست و امیدواریم که به نحوی عمل کنیم که بتوانیم رضایت مردم استان دارالعباده یزد را به دست آوریم و شهر شایسته این مردم شریف باشد.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های چندماهه قبل در شهر یزد مثال‌زدنی است گفت: شهرداری اخلاق‌مدار مهم‌ترین هدف مجموعه شهرداری یزد است.

جمالی‌نژاد با اشاره به نحوه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: خوشبختانه همه اعضای شورای شهر و شهرداری یزد دلسوز هستند برای پویایی شهر یزد از طرق مختلف فعالیت کنند و این مسئله را در این ماه‌ها به‌خوبی مشاهده کردیم.

شهردار یزد با تأکید بر اینکه تلاشمان بر این است که شهرداری، شهرداری اخلاق‌مدار باشد گفت: هر دولت و مجموعه‌ای که فعالیت می‌کند، دوره گذشته خود را تضعیف می‌کند ولی تمام تلاشمان به این بود که به گذشته کاری نداشته باشیم و نگاهمان به آینده باشد و مدیریتمان هم مدیریت نفی دیگران نباشد بلکه مدیریت اثباتی داشته باشیم.

وی افزود: اقداماتی که در این بازه زمانی قریب به شش ماه انجام‌گرفته نتیجه زحمات تمامی کارکنان شهرداری است که نتیجه این اقدامات زیربنایی را می‌توان چند سال بعد به‌خوبی مشاهده کرد.

شهرداریزد گفت: قطعاً فعالیت‌های ما هم دچار نقاط ضعفی هست ولی همه اعضای شهرداری تمام تلاش خودشان را می‌کنند که خدمات و فعالیت‌های خوبی برای پیشرفت شهر انجام دهند.

انتهای پیام/ی

راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام شهری دریزد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
عملکرد شهردار یزد عالی بود در این مدت