رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت:یمن توانست به پایگاه‌های قدرتمند نظامی و اقتدار موشکی دست پیدا کند.

محمد بن سلمان صدام ثانی است /عربستان در برابر اراده ملت یمن ناکام ماندحسین کنعانی‌مقدم رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سالروز حمله وحشیانه آل سعود به یمن در تحلیل این اقدام غیرانسانی اظهار کرد: هدف عربستان سعودی از این حمله ائتلافی عبری، عربی و غربی بود تا بتوانند یمن را به تصرف خود دربیاورند و هر گونه تفکر انقلاب اسلامی در این کشور را مورد تهاجم قرار داده و جلوی اسلام انقلابی را بگیرند.

وی افزود: غربی‌ها به دنبال تسلط بر سوریه بودند همچنین قصد داشتند تا قدرت نظامی و ارتش یمن را نابود کنند لذا به دنبال این اهداف سعی کردند تا با نابود کردن زیرساخت‌های این کشور یمن را تحت سلطه خود بگیرند اما پس از چهار سال موفق نشدند و مردم این کشور توانستند با آنها مقابله کنند.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: اقدام وحشیانه عربستان در حمله به یمن باعث شهید و مجروح شدن بسیاری از افراد غیرنظامی شد، اما به واسطه این اقدام یمن توانست به پایگاه‌های قدرتمند نظامی و اقتدار موشکی دست پیدا کند و بتواند پایگاه‌های هوایی و زمینی آل سعود را مورد هدف قرار بدهد.

وی ادامه داد: عربستان نمی‌تواند با چنین اقداماتی مردم یمن را از انقلابیون جدا کند. عربستان به واسطه این اقدام وحشیانه پای صهیونیست‌ها به منطقه باز کرد تا جایی که آنها در تلاشند با هدایت نیروهای داعشی و تکفیری منطقه را تجزیه کنند.

کنعانی‌مقدم تاکید کرد: عربستان در برابر اراده ملت یمن ناکام ماند و این کشور توانست با اقتدار در برابر تفکر وهابی و ضد مردمی آل سعود مقاومت کند و تجربه نیز نشان داده که ملت‌ها عموما در چنین شرایطی پیروز می‌شوند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: آل سعود در باتلاقی به نام یمن گیر افتاده و به نظر می‌رسد که محمد بن سلمان صدام ثانی است و  آمریکا با ایجاد ایران هراسی و تجهیز قوای عربستان سعی در تجزیه کشورهای اسلامی دارد.

وی افزود: وظیفه کشورهای مسلمان این است که به کمک مردم ستم‌دیده یمن بشتابند چرا که آنها از نظر اقتصادی و بهداشتی ضعیف هستند و آمار کودکان کشته شده بر اثر جنگ و بیماری در این کشور حاکی از جنایتی بزرگ است و این در حالی است که کماکان محاصره دریایی، زمینی و هوایی علیه یمن ادامه دارد.

کنعانی مقدم اذعان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند آل سعود همانند جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین را در برابر مردم یمن مرتکب شده و می‌توان گفت که آل سعودی‌ها همانند اشغال‌گران قدس هستند.

وی با اشاره به وظایف نهادهای بین‌المللی درباره جنایاتی که در یمن صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: نهادهای بین‌المللی به دلیل آنکه از کشورهای قدرتمندی مانند آمریکا و عربستان سعودی تامین مالی می‌شوند به ناچار باید در برابر این کشورها سکوت اختیار کنند همان طور که این نهاد بین‌المللی هیچ قطع‌نامه‌ای برای پایان دادن به جنایات آل سعود صادر نکرده اند.

کنعانی مقدم تصریح کرد: وقتی آل سعود توسط سازمان ملل در لیست رژیم‌های کودک‌کش قرار گرفت عربستان این نهاد را به قطع منابع مالی محکوم کرد لذا سازمان ملل نام عربستان را از این لیست خط زد در نتیجه امیدی به این نهاد بین‌المللی وجود ندارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب با اشاره به وظایف کشورهای مسلمان در برابر جنایات آل سعود در یمن تاکید کرد: کشورهای اسلامی، سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه عرب و آنهایی که ادعای اسلام دارند باید هر چه زودتر مانع از ادامه اقدامات شرورانه عربستان در یمن شوند و فتنه‌گران یمن سلاح‌های آمریکایی را به دست بیاورند و  محمدبن سلمان کل جزیره عربستان به خاک و خون خواهد کشید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودی تک تک اسرائیل والسعود
آخرین اخبار