رئیس کلانتری چیتگر از دستگیری سارق سابقه دار خودرو، در طی یک تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

سارق سابقه دار خودرو، در تعقیب و گریزی طولانی دستگیر شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد حبیب آقایی رئیس کلانتری چیتگر از دستگیری سارق سابقه دار خودرو، در طی یک تعقیب و گریز طولانی خبر داد.

آقایی تصریح کرد: ظهر روز گذشته به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تعقیب یک دستگاه خودروی مسروقه از سوی ماموران کلانتری 35 نساء جاده چالوس در اتوبان تهران - کرج، بلافاصله تیمی از ماموران این کلانتری وارد ماجرا شده و برای دستگیری سارق، اقدام به ایجاد مهار مصنوعی در محور فوق کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در ورودی بزرگراه آزادگان پس از تعقیب و گریزی طولانی، بازداشت شده و در بازرسی از خودروی مسروقه که یک سواری بود، 2 عدد زاپاس، چهار دستگاه ضبط و پنل، سه عدد جعبه ابزار، یک عدد آمپلی فایر، یک عدد ساب، یک جفت باند به همراه طاقچه، یک عدد جک به همراه متعلقات و یک عدد کنسول خودرو، کشف شد.

رئیس کلانتری چیتگر اضافه کرد: متهم به همراه خودرو به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به ده ها فقره سرقت از جمله سرقت خودرو و لوازم خودرو در مدت 6 ماه گذشته اعتراف و اقرار کرد دارای سابقه محکومیت کیفری در خصوص سرقت خودرو بوده و حدود هشت ماه پیش از زندان آزاد شده است.

آقایی یادآور شد: با اعترافات متهم پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

دستگیری سارق خودروی مسافران نوروزی در چیتگر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.