رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرپلذهاب از بازدید بیش از ۱۱ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری سرپلذهاب خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرپلذهاب در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز ۹۷ تاکنون یازده هزار و ۶۰۰ میهمان نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپلذهاب بازدید کردند.

مظفر غلامی با بیان اینکه شهرستان سرپلذهاب به واسطه زلزله ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶ امسال نوروز متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارد، گفت: شرایط فعلی این شهرستان باعث کاهش تعداد گردشگران آن شده است.

وی افزود: با این وجود تمام شرایط و بستر‌های پذیرایی از گردشگران نوروزی در شهرستان فراهم شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان سرپلذهاب تصریح کرد: مجموعا ۱۰ مدرسه با ۹۲ کلاس درس را برای اسکان میهمانان نوروزی تجهیز کرده ایم.

وی از برپایی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر سرپلذهاب خبرداد و گفت: این نمایشگاه دارای ۶ غرفه و به عرضه صنایع دستی، غذا‌های سنتی و شیرینی می‌پردازد.

غلامی از ورود یازده هزار و ۶۰۰ گردشگر به شهرستان سرپلذهاب اشاره کرد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۶۰۰ میهمان نوروزی و گردشگر از آثار و بنا‌های تاریخی این شهرستان بازدید داشته اند.

نقش برجسته آنو بانی نی، زیج منیژه، گوردخمه دکان داوود، آبشار پیران، سراب گرم، یادمان بازی دراز و شهید شیرودی مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان سرپلذهاب هستند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم مشکلات مردم سر پل ذهاب بر طرف شه