قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس بیمه آتش‌سوزی، مسئولیت مدنی و حوادث است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامعلی حق‌شناس قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان فارس در بازدید فرماندار شهرستان شیراز از محل اسکان میهمانان نوروزی در شیراز، بیان کرد: امسال تعداد مسافران اسکان یافته در اماکن آموزش و پرورش، و ارائه خدمات افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تا امروز ۳۰۸ هزار و چهارصد و شصت نفر در قالب ۸۵ هزارو ششصد و هشتاد و سه خانواده در اماکن تحت پوشش آموزش و پرورش اسکان داده شده‌اند.

حق‌شناس تصریح کرد: در مجموع از ابتدای آغاز به کار ستاد اسکان نوروزی تا امروز ۹۲۵ هزار و ۳۷۹ نفر در مدارس و سایر اماکن مربوط به آموزش و پرورش فارس ثبت شده است.

قائم مقام ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: در راستای ارتقاء سطح کیفی امکانات رفاهی محل‌های اسکان در پارسال ۳۶ هزار و ۴۱۶ قلم کالا با هزینه‌ای بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال خریداری و بین مدارس استان توزیع شد.

حق شناس افزود: این اقلام شامل ۴ هزار و هفتصد تخته فرش، ۴۳۰ دستگاه آبگرمکن، ۱۰ هزار و ۲۰۰ دست بالش، ۲ هزار و ۳۲۶ دستگاه یخچال، ۷۰۰ دستگاه تلویزیون، ۱۷ هزار و هشتصد تخته پتو، و ۲۰۰ دستگاه اجاق گاز بوده است.

وی اضافه کرد: برای معرفی فرهنگ بومی محلی و جاذبه‌های گردشگری فارس در ستاد‌های پذیرش و اسکان آموزش و پرورش غرفه‌های مختلف ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی و نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و کتاب دایر شده است.
انتهای پیام/ت

بیمه تمام مراکز اقامتی آموزش و پرورش در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار