مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: اعتکاف فرصتی برای نزدیکی به خداوند و سعادت و تعالی واقعی انسان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم اعتکاف در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون ثبت‌نام از معتکفین در اردبیل آغاز شده و تا روز دهم این ماه ادامه دارد که از شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید.

وی گفت: ثبت‌نام از برادران در مساجد جامع، اعظم، امام علی(ع) کارشناسان، ابوالفضل شهرک سینا و ابوالفضل شهرک سبلان و از خواهران در مساجد قدس، الزهرا، ججین، المهدی، نواب صفوی و سادات انجام می‌شود.

ستوده با بیان اینکه معتکفین تا دهم فروردین از یک ساعت قبل از اذان ظهر تا یک ساعت قبل از اذان مغرب برای ثبت‌نام باید مراجعه کنند تصریح کرد: معتکفین به مدت 3 روز از 13 تا 15 رجب روزه گرفته در این مراسم حضور یافته و به عبادت و راز و نیاز خواهند پرداخت.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری سخنرانی، نماز جماعت، برپایی جلسات تلاوت قرآن و ادعیه و محافل انس با قرآن از مهمترین برنامه‌های مراسم اعتکاف در مساجد محسوب می‌شود که باید همگان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ستوده مراسم معنوی اعتکاف را فرصتی برای نزدیکی به خداوند و سعادت و تعالی واقعی انسان دانست و گفت: با وجود با حداقل رساندن کمک‌های نهادهای دولتی در سال‌های اخیر برای تامین مالی این برنامه معنوی اما همچنان برخی نهادها در برگزاری این برنامه همکاری و مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

آغاز ثبت نام معتکفین در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.