فرماندار دشتی با بیان اینکه رضایت‌مندی مسافرین نوروزی در شهرستان دشتی افزایش یافت، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در راستای جلب رضایت مسافرین در سطح شهرستان صورت گرفته است.

جلب رضایت مسافرین نوروزی در شهرستان دشتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح سه شنبه در بازدید از کمپ‌های نوروزی شهرستان دشتی ضمن تبریک سال جدید اظهار داشت: برای پذیرایی مطلوب از مسافرین نوروزی در شهرستان دشتی تاکنون جلسات متعددی گرفته شده که به حمدالله با این اقدامات شاهد افزایش رضایت مندی مسافرین نوروزی بودیم.

وی از تشکیل ۹ کمیته در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در زمینه اسکان مسافرین نوروزی نیز دو کمپ توسط شهرداری احداث شد و هشت مدرسه نیز آماده پذیرایی از مهمان بوده است.

نادری از برگزاری جشنواره نوروزی در شهر‌های خورموج و کاکی خبر داد و تصریح کرد: امسال برای اولین بار جشنواره نوروزی در این شهر‌ها برگزار شد که با استقبال باشکوه مردم و مسافرین روبرو بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام نوروز برای تنظیم بازار نظارت و بازرسی از صنوف در سطح شهرستان تشدید شد و به صورت شبانه روزی از صنوف مختلف بازدید صورت می‌گرفت و با رصد کامل بازار هیچ کمبودی در بازار احساس نشد.

نادری ادامه داد: شهرستان دشتی از جاذبه‌های گردشگری فراوانی برخوردار است که باید به نحو مطلوب به مسافرین اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام/م

رضایت‌مندی مسافران نوروزی در شهرستان دشتی افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.