مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت:۱۷۰ کیلومتر از محور‌های ارتباطی شمال آذربایجان غربی با اجرای طرح خط کشی ایمن‌تر و آراسته شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: عملیات اجرای خط کشی محور‌های ارتباطی استان در قالب طرح نوروزی آغاز و تاکنون در ۱۷۰ کیلومتر از محور‌های شمال استان و بصورت امانی انجام گرفته است.

علی اکبری ادامه داد: این طرح جهت تجدید و اصلاح خط کشی‌های محور‌های شمال استان از جمله محور‌های سلماس - خوی و خوی - سه راهی ایواوغلی و محور‌های پلدشت - یولاگلدی و پلدشت - مرگنلر اجرا شده و حجم عملیات از نظر ریالی برابر با ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی از آغاز عملیات خط کشی در محور‌های جنوب استان در آینده نزدیک نیز خبر داد و گفت: بدلیل شرایط جوی حاکم بر استان در روز‌های اخیر و وقوع طوفان و تندباد عملیات خط کشی توقف و بعد از بهبود شرایط جوی آغاز شد.

این مقام مسئول هدف از خط کشی راه‌ها را هدایت وسایل نقلیه، آگاهی دادن بـه کـاربران راه و راهنمـایی آن‌ها دانست و تصریح کرد: خط کشی میزان ایمنی و دید رانندگان در شب را افزایش می‌دهد و سبب هدایت آن‌ها در مسیر خود می‌شود که از اهمیت بسزای اجرای این طرح حکایت دارد.

وی ضمن تاکید مجدد بر رعایت تمامی مقررات جاده‌ای خصوصا در ایام سفر‌های نوروزی افزود: از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که در بین خطوط رانندگی کرده و از اعلام مطالب خبری که توسط خط و نقش به راننده انتقال داده می‌شود، تبعیت کنند تا جان خود، همراهان و سایر مترددین از جاده‌ها را به مخاطره نیندازند.

انتهای پیام/ن.م

خط کشی محور های مواصلاتی آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.