مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از برخورد یکدستگاه پراید با بلوار کنار جاده و مصدوم شدن 3 تن از سرنشینان خودرو خبر داد.

عبدالحسین معظم فر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص وقوع یک سانحه رانندگی در این شهرستان گفت: ساعت ۷ و ۵۱ دقیقه صبح امروز، 7 فروردین ماه، یکدستگاه خودروی سواری پراید به همراه ۴ سرنشین با بلوار کنار جاده برخورد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت گزارش، از ایستگاه شماره یک به محل حادثه واقع در ابتدای جاده شوشتر مقابل ندامتگاه فجر اعزام شدند.

معظم فر علت حادثه را بی احتیاطی و توانایی نداشتن در کنترل خودرو توسط راننده عنوان و اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو از جمله 2 خانم ۲۷ و ۱۸ ساله و یک مرد حدودا ۲۶ ساله به شدت مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اذعان داشت: مصدومان حادثه توسط آتش نشانان از خودرو خارج و توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه نوزادی حدودا ۴ ماهه در بین سرنشینان پراید بود افزود: خوشبختانه این نوزاد هیچگونه آسیبی ندیده است.

انتهای پیام/گ

مصدوم شدن 4 نفر بر اثر برخورد پراید با بلوار در دزفول

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.