حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره مسابقه معنویت بین خودشان و دانش آموزان در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان مطالب مهم و جالبی بیان کردند.

مسابقه معنویت با آقا! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه رجب هفتمین ماه‌ قمری است. این ماه‌ از جمله ماه‌های بسیار پر فضیلت در اسلام است که بسیاری از معصومان به ویژه نبی مکرم اسلام(ص) بر انجام اعمال عبادی در آن تاکید کرده‌اند. پيامبر اکرم(ص) درباره فضیلت ماه رجب می‌فرمایند: «در بهشت قصرى است كه جز روزه داران ماه رجب وارد آن نمی شوند.»

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اردیبهشت ماه سال گذشته در ابتدای دیدار خود با هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، جوانان را به بهره‌گیری از فرصت بسیار مغتنم ماه رجب و سپس ماه‌های شعبان و رمضان توصیه کردند و گفتند: این سه ماه، «بهار معنویت» هستند و جوانان که در بهار عمر قرار دارند، می توانند از این فرصت گران‌بها برای تقویت بُعد معنویت‌گرا در خود، استفاده کنند.

رهبر انقلاب در این دیدار در خصوص استفاده از فضیلت‌های ماه‌های رجب، شعبان و رمضان موضوع مسابقه معنویت بین خودشان و دانش آموزان را بیان کردند که در ادامه ویدئوی این بخش از بیانات ایشان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

مسابقه معنویت بین رهبر انقلاب و دانش آموزان

برچسب ها: رهبر انقلاب ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار