حضرت آیت الله ناصری امام جمعه یزد به مناسب قیام مردم یزد در روز دهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ حضرت آیت الله ناصری امام جمعه یزد به مناسب قیام مردم یزد در روز دهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷پیامی صادر کرد.

تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از خاطرات بزرگی است که یادآور پایمردی ها، استقامت‌ها و سلحشوری‌های مردمی است که تا پای جان در برابر اهداف انقلاب و فرامین رهبرشان ایستادند و از تهدید و ارعاب و شکنجه و زندان نهراسیدند و انقلاب خود را به پیروزی رساندند و یکی از این روز‌های به یاد ماندنی دهم فروردین ماه سال ۱۳۵۷ بود.

در این روز مردم استان یزد با حماسه‌ای فراموش نشدنی قیام مردم قم و تبریز را تداوم بخشیدند و با دست خالی سینه خود را سپر گلوله‌های دژخیمان کردند و از نهضت مقدس اسلامی دفاع کردند و در این روز اگر چه چندین نفر از جوانان این سرزمین به خاک و خون کشیده شدند، ولی بدون شک خونشان این نهال نوپا را آبیاری کرد و رفته رفته انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه به بار نشست و حکومت ستمشاهی برای همیشه به زباله دان تاریخ پیوست.

دهم فروردین ماه سال ۵۷ را نمی‌توان بدون نام صدوقی بزرگ یاد کرد او که در هنگامه هجوم دشمنان گریبان خود را گشود و فریاد زد اگر می‌خواهید به مردم شلیک کنید سینه صدوقی را هدف قرار دهید که صدوقی آماده مبارزه و آماده مرگ است.

درود خدا بر روان آن بزرگ مرد تاریخ یزد که هم یار و یاورامام  خمینی کبیر بود و هم رهبریت مردم استان یزد را به عهده داشت و هم مجاهدی نستوه و سربازی فداکار در راه انقلاب بود و درود به مردمی که عاشقانه و خالصانه امام خمینی (ره) را یاور بودند و جان و مال خود را نثار اهداف مقدس او نمودند.

انتظار دارد مردم استان یزد در گرامیداشت این روز در مراسمی که پنجشنبه نهم فروردین ماه در مسجد روضه محمدیه از ساعت ۸:۰۰ صبح برگزار می‌شود بجّد شرکت نمایند و خاطرات آن روز‌ها برای جوانان و نوجونان امروز یادآور شود.

سایه مقام معظم رهبری مستدام باد

ومن الله التوفیق
محمد رضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/ ی

پیام امام جمعه یزد به مناسب قیام مردم یزد در روز دهم فروردین ماه  ۱۳۵۷

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار