معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از دستور قضایی برای شناسایی عوامل آتش سوزی ۳ هکتار از اراضی تالاب انزلی خبر داد .

شناسایی عوامل آتش سوزی اراضی تالاب انزلی در دستور کار قضایی/ دستگیری یک متهمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ آقایی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به وقوع آتش سوزی در تالاب انزلی اظهار کرد: در آتش سوزی روزهای اخیر تالاب انزلی 3 هکتار از اراضی در آتش سوخته که علت آن عمدی و با انگیزه تصرف اراضی بوده است.

وی از دستور دادستان مبنی بر شناسایی متهمین خبر داد و گفت: دادستان انزلی با جدیت پیگیر موضوع است و یکی از متهمین دستگیر شده و پرونده در حال تحقیقات است.

 رئیس محیط زیست شهرستان انزلی نیز در این خصوص در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت گفت: در تاریخ ۲۸ اسفند ماه 96 در حین گشت زنی با دادستان شهرستان‌ به یک فردی در تالاب مشکوک شدیم که بعد از بررسی های  لازم درباره آتش سوزی روزهای اخیر تالاب انزلی که  این فرد احتمالا در آن دخیل بوده و علت آن با انگیزه تصرف اراضی بوده ، دستگیر شد .

احسان هادی پور تصریح کرد : دادستان شهرستان با جدیت پیگیر این موضوع است و یکی از متهمین دستگیر شده با تشکیل پرونده در حال تحقیقات تکمیلی بازداشت است.

انتهای پیام /ت

دستگیری یک متهم در آتش سوزی تالاب انزلی

برچسب ها: دادگستری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
باید با این افراد خاطی برخورد جدی شود تا دیگه به محیط زیست آسیب نزنند و درس عبرتی برای دیگران شوند . این افراد سودجو به جای اینکه درخت بکارند , جنگلها را آتیش میزنند . واقعا جای تأسف داره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
کسی که به خاطر پول با بی رحمی تمام دست به چنین کاری میزند کارش کمتر از داعش نیست و باید چنان بلایی به سرش آورد که درس عبرتی برای دیگران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
چنین شخصی که فقط باا نگیزه طمع مالی اقدام به اتش سوزی جنگلها و تالابها و غیره میکند حکمش بیش از صد قاچاقچی و قاتل است چنان بلایی سرش بیاورید که درس عبرت خاص و عام و زمین و کوهخواران کشورگردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
باید مجازات شوند