رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گفت: ما باید از کالای داخلی حمایت کنیم تا ملت ایران مثل همیشه سرافراز باشد.

حمایت از کالای ایرانی ملت ایران را سرفراز می کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در همایش بزرگ اتحادیه انجمن‌های اسلامی سراسر کشور در حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی می‌باشد افزود:  اگر از کالای ایرانی حمایت شود اشتغال بسیاری از جوانان کشور حل خواهد شد.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی مقدمه‌ای است برای فتح‌های بزرگتر و گشایش‌های بیشتر در زمان ظهور امام زمان (عج) تصریح کرد: در مدرسه خود از هر فرصتی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و شناسایی دستاورد‌های آن استفاده کنید و کمبود‌ها و نواقص را فراموش نکنید چرا که کمبود‌های موجود فقط به دست شما نسل آینده برطرف خواهد شد.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه  در ادامه گفت: برای یک دانش آموز دبیرستانی حضور در حرم امام رضا (ع) آثار و برکات زیادی دارد و این ماه یعنی ماه رجب ماه، بهار معنویت است و شما دانش اموزان برای حضور در حرم مطهر رضوی آن هم در چنین روزی خدا را شکر کنید.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبریبا اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) کوثر نبوت است و امام جواد (ع) کوثر امامت است افزود: شما دانش آموزان و جوانان باید کار‌های خود را با الگو گرفتن از امام جواد (ع) انجام دهید.


وی با اشاره به اینکه توسعه خدمت به مردم را از ابتکارات آستان قدس رضوی است افزود: از آستان قدس رضوی تشکر می‌کنم، زیرا این امر می‌تواند زمینه ساز این باشد تا هرکسی در هر نقطه از کشور بتواند خادم حضرت رضا (ع) باشد.
 

امسال آیه ۲۹ سوره فتح تعیین کننده اعضای انجمن اسلامی است



رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در ادامه گفت: امسال آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح تعیین کننده سیر و سلوک یک سال آینده اعضای انجمن اسلامی است و همراهان همیشگی پیامبر در برابر کفار سخت هستند و در برابر انسان‌های مومن بسیار مهربان می‌باشند.


حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه  ابتدای این سوره با فتح و پیروزی آغاز می‌شودافزود: همراهان همیشگی پیامبر در برابر کفار سخت هستند و در برابر انسان‌های مومن بسیار مهربان می‌باشند، زیرا شهد شیرینی بندگی خدا را چشیده اند و همیشه به دنبال پیدا کردن رضای خداوند متعال هستند.

وی گفت: بهترین زمان برای این که انسان به مقام همراهی با پیامبر برسد زمان جوانی است و یکی از مصداق‌های این همکاری جمعی می‌تواند انجمن‌های اسلامی باشد که انسان انسان زود‌تر به درجات معنوی برسد.


انتهای پیام //ز.‌ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.